
am letting go few boxes of coslab products at a very very very reasonable price...pls pm me if interested...only few boxes...so 1st come 1st serve la ek... ;)
if you think you'll lose, you're lost... for out of the world we find... SUCCESS begins with a fellow's will - it's all in the state of MIND.


kali nie mcm poyo plak nk cer cube buat....tp mmg idak mampu ler nk letak sume gambo....beribu youuuuu....ni stakat selak2 sket boleh la....nk lg lebih sket sila le menjenguk fb hamba iye....nk lg lebih atau kalu bminat nk softcopy hardcopy bagai sila lah bjumpa dgn ku....hado ker kot iye pownnnn? perasannnnnn hehhhh.... :p
alkisah kami segerombolan dibawa oleh MAS dari KUL-DXB yg mengambil masa lebih kurang 7 jam perjalanan....ala2 g aussie jugak ler....tp sbb kt dlm MAS nie mmg mewah dgn makanan yg sedap2 belaka plak tu....maka jd lah kami org2 yg kekenyangan bile touch down kt dubai nun....
alhamdulillah sampai kt dubai lebih kurg kol 5.00ptg local time....mak haiiiii panas terasa sampai ke pelosok anggota badan...maklumler org x biasa dgn cuaca panas cenggitu....terasa nk dok bwh air-cond jer...tapi bahang nye memang lebih hot drpd hot.fm :)

nie namanye jumeira mosque....tempat pertama yg kitorg g tengok the following day....letaknye kt tepi jalan terpanjang kt dubai nie iaitu jumeira road....kt sini mmg byk sgt masjid....kalu kira betul2 mcm every 200m jmpa 1 masjid....cantik n besar2 belaka plak tu....
tapi aritu jugak aku tau yg burj al arab nie di suatu sisi pandangan jer yg nmpk elok bentuk kapal layar nye....tp dr arah laut sebenarnye dia mewujudkn satu imej salib terbesar...masyaAllah...apekah motif?

ni plak adalah fav aku...sbb kt dalam Atlantis on the palm nie ada sopink complex hehehe....tp x nyempat nk sopink ape pon....sbb ramai yg lebih suke snap photos drpd mbeli belah so xde maknanye la kalu sume org nk tunggu sampai aku abis shopping pulak kan....yg sempat beli bbrp souvenier utk diri sendiri....

dan bile bangunan tinggi2 sangat nie the challenge is on cemana nk amik full view of the building....hehehe masa nie ler creativity dan imaginasi itu diperlukn...ooops plus hardwork muahahhaaaa teringat masa kt eiffel tower dulu....i was 10weeks pregnant...tp masih bole landing on my side dgn camera tu utk amik gambo encik hubby with full length of the tower!!!! hehehe malaysia boleh! n berjaya whatttt :))
