Sunday, September 27, 2009

Had a bad day...


Arini pepagi lg da buat gempaq...pe tak nye, wedding band aku yg biasanye aku letak kt atas dressing table da lesapppp...aku confident giler mende tu ade dlm bilik ni gak...ye la kan, sape jer yg ada dlm umah nie melainkan kitorg bertiga..tiada lagi yg selain bertiga ni je la...takkan aku sesaje nk wat mende tu ilang..(walaupun nk ngecek yg baru, xkan ler sampai mcm tu)...ni paling tidak mesti ariff main2 dan tercampak cincin tu kt memane....isk..isk...dgn pilunye aku bekerjasama dgn hubby cr mende alah yg halus tu...last2 tu da bjurai2 mutiara aku nie br jumpa cincin tu kt bwh katil!!!! cissss...saje jer nk soh aku sedeyyy dulu tau.........



Tu kesah pepagi...kesah memalam lg hebat x hengat....kitorg otw balik umah dr dinner kt kafe rumah limas..masa dlm kete tu ariff vomitted kt seat blakang...penuh dgn milo ais + susu 300cc yg br jer dia abiskan...bukan setakat seat tu je, malahan dgn mak dia skali da 'banjir' akibat ariff nie....merah jer muka ayah...ye la, sure seat tu berbau kepam kang tu....cool ayah...da anak ayah kan...nk wat cemane....redha je la...lg pon, mak yg sure 100% akan kena mengerjakan dan menyetelkan seat tu...........huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...