Saturday, December 19, 2009

animalville... ;)

br plan nk bwk ariff jnjln cuti maal hijrah nie...sbb the next 2 days tu aku g mengkursuskan diri kt m-suites jb...tup..tup..hubby aku kena out-station tgk site kt perak utk next projek sampai ari ahad...mmm jauh plak tu...kalu xde kursus boleh gak ikut n singgah mana2...nyelam sambil minum air ler kan...tp da kursus tu x leh nk postpone nk wat cemane kan....

so, dgn situasi seorg ibu yg kena tinggal jap oleh sang suami, bile ariff sebut2 jer psl elephant kat zoo terus aku siap2kan diri dgn ariff and bdezup kitorg da sampai kt zoo johor the next 10 min tu...


well...mmg x berape jauh dr umah tp kalu ade pilihan lain mmg aku x berkenan nk bwk anak aku g zoo tu.....sebenonya atas bbrp sbb...antaranya x byk binatang pon yg ada kt zoo tu...kalu ade pon ala2 usia emas ler lebih kurang...yg kalu rimau tu tengok org dtg pon mcm da xde nafsu nk ngap org...boleh gitu? agaknye sume da boring dok terperap kt situ...jd da x heran lg dgn visitors ni dah....lg satu byk sgt pemandangan yg x enak utk dilihat oleh budak2 yg blom akil baligh nie...korag pepaham je lah maksud aku tu...klu nye, bila da reramai psgn2 x sah taraf dtg bertandang kt zoo tu...tu ler pemandangan plg busuk kt zoo tu...tembikai sepotong pun nk share mkn serentak sorg satu hujung ker????? rasa nk tlg p belikn lg sepotong jer...iye ler kan, kot2 x cukup duit nk beli !!!! ish...meluat aku dibuatnye...x segan silu plak tu bile org reramai stare mcm nk tkuar bijik mata.....





disebabkan ariff baru jer melawat zoo nie dgn cousins aritu so memories tu mcm masih fresh lg dlm kepala dia...so kali nie ariff yg tarik tgn aku tunjuk every single animal yg dia ingat masa last visit..fantastic! seladang yg luka kt ceruk mana tu pon dia bole ingat n show to me...aku rasa kalu tiap2 minggu dtg nie sure ariff da bole ingat lg mcm2....


before kuar tu mcm biasa ler kan...pakcik aiskrim tu pon da tengok semcm jer...as a reward sbb ariff behave dgn excellent nye aku pon dgn relanye bermurah ati belikan aiskrim utk ariff...peluang yg jarang2 dtg kalu dok kt umah... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...