Tuesday, January 12, 2010

had a bad day... :((

this am bmula dgn insiden yg paling x best so far in 2010 nie....dtg2 keje jer tgk parking fully occupied! bukan by staf's vehicle tp by 'kenderaan lain' yg x sepatutnye tertonggok kt parking tu.....pepagi da buat darah aku menyirap ek....


bukan setakat memenuhi ruang jer tp menghalang pemandangan entrance klinik aku lg gitu....weh korang sedar x tempat tu hak klinik kitorg...n we r running a business! yg korg pegi susah payah nk ganggu hak org ni nape? kalu jiran korg bduyun2 parking kt garaj ko sedangkan kete korg sendiri yg sebuah dua tu kena parking 1km nun korg x kesah ek....aku rasa aku x jmpa lg org bperangai malaikat yg x kesah diperlakukan cenggitu....


well...ni mmg long standing problemmo....tp aku rs kalu sume org ubah sikap dan cube sedaya upaya nak mhormati hak org lain mende2 mcm nie x blaku la dlm dunia nie....ini tidak, ceroboh sikit2 sampai nk memunya....hello! kitorg ni bukan menumpang kt tanah hospital ye...buat sesape yg kompius tu meh aku skolahkan sket....



aku rasa xyah le aku abiskn entry nie...sbb emosional nie kang mleret2 kalu dilayan terover...yg pasti aku akan buat sesuatu supaya org xde le terus2an memperkotak katikkan lg org2 klinik aku nie....TUNGGUUUUUUUU.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...