Friday, March 19, 2010

cabaran perjalanan....


sebenarnye ini adalah senario paling biasa yg rata2 org keje hospital hadapi setiap hari...especially time balik keje...dah la dgn jammed yg xpenah xde....nk u-turn pon dekat setengah jam....lepas tu bhadapan dgn bahaya yg nyata2 boleh dielakkan kalu pihak2 tertentu ni lebih bertanggungjawab dan memikirkn keselamatan org awam...
actually kete aku pon penah kena sekali aritu...masa dorg wat xtvt sebegini tetibe ade sesuatu jatuh kt bumbung kete aku...tp nasib le baik mende tu mungkin cume tanah berketul kot...nk berenti tgh jln dah la mmg jem teruk...so bile aku check kt umah tengok cuma bbekas sket jer n stained dgn warna tanah...kalu indented sket lg mmg aku saman kontraktor tu....
itu baru ketul tanah....kalu konkrit yg jatuh?????? mau aku x sempat saman sbb aku da selamat......so sape mau jawab????!!!!! lu pikir lah sendiri....pembangunan mmg kena ada tp xde la sampai menggadaikan nyawa org awam..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...