Thursday, August 13, 2009

Hari ini hari Khamis........

the venue
the speaker
the audience
Khamis, 13 Ogos 2009
10.30 pagi -12.30 tengahari, di PUSPEN Tampoi
Ni ceramah yang kesekian kalinya utk minggu nie...tp quite interesting sbb ni first time deals dgn pelatih2 PUSPEN (pusat pemulihan narkotik)...initially aku rasa dorg dtg dengar sbb tpaksa...tp towards the end, surprisingly dorg bg feedback yg memberangsangkan....
Kadang2 rasa terkilan gaks bile tengok majoritinya org2 Melayu...yg lebih menyedihkan lagi tu ramai yg da berumur....apa2 pun, harap2 bile dorg kuar nie dorg x mengulangi kesilapan yg sama..
**********************************
5.30 ptg, di sebuah carwash di Kg M****u...

Disebabkan kete aku da mcm anak dara pakai bedak sejuk di mlm hari...aku pon decide singgah kt carwash utk mandikan kete tu...dan disebabkan 'our fav carwash' tu out of the way, aku g ler kt satu carwash kawan hubbyku...awal2 tu sume ok-ok jer...

Tup..tup...lebih kurang 2 meter dr tempat duduk aku tu bbrp org mamat (anencephaly kot...) angkat bbrp keping plywood dan start potong mende2 tu dgn satu mesin yg mengeluarkan bunyi teramat nyaring & hasil usaha keras mereka2 itu terhasil lah habuk2 yg bersimpang siur di sana sini (termasuk di atas muka aku nie!!)...hello...sekali dua aku btahan lg...tp da masuk keping yg ke 4, 5, 6 dan ntah ke-bape da aku da hangin satu badan!!!

Orang2 giler nie mmg mbuatkan org x pekak bole jadi pekak....orang xde penyakit semput ponnn bole naik semput, silap2 mati kt situ sbb sesak nafas.....dan orang waras ponnnnn bole hilang kewarasan.

Message of the day, kalu aku dapat tanda2 reduce hearing sure aku saman korang juta2!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...