Sunday, July 25, 2010

25.7.10 nan berbaloi-baloi


arini antara ahad yg aku kena keje...actually da lama aku x kuar keje weekend atas sbb pregnancy aku yg da nearly term nie...maybe nie yg last ler aku g program jejauh kuar dr daerah jb b4 my delivery...kali nie g ke kg pengkalan tereh kt kluang....satu perkampungan org asli tp dah moden sgt2....umah pon umah batu dah...org2 nye pon dah up to date....




perjlnn mmg memenatkn tp x de lah teruk sgt....cuma jln masuk tu adalah jalan tanah merah melalui ladang kelapa sawit :p tp ape2 pon alhamdulillah team kitorg selamat sampai dan pulang tanpa kejadian2 yg tak diingini....yg paling penting ibu hamil pon ok-ok ajerrrrr... ;)





td mlm lps blk dr program kluang aku n hubby g menjenguk matta fair kat danga city mall...aku dah dpt reminder psl matta fair nie awal2 lg sampai kan last month aku dah pegi kt expo hall nie sbb dorg ingtkan aki awal bebenor...tup tup tengok nape lengang jer...rupenya event nye bulan nie...cessss...panik jap...skali bile betul2 nye hah ko....ramai nye umat manusia....x terlarat nk mengharung lautan org......





kitorg sebenonye mencari good deals utk our next family getaway ler kononnye....ececeh perut masih mboyot ade hati nk bjalan lg tu...tp biasa lah kan...matta fair nie bkn utk travel la ni gak...most of packages offer til next 6 months nye travelling time...mmmmm 6 months pon bb aku masih merah lg...tp ade gak yg kata bole extend til the next few months....

so wat wil b our next destination ek? hehe...x leh ler annonce dulu...takut x jd plak cemana nnt kan...n we found out bkn satu tp tiga great deals for our family vacation...hehehe harap2 sumenye dpt dipenuhi bila tiba masanye....yeeeehaaaa!!!



dan acara malam ini ditutup dgn rasminya dengan memuaskn nafsu mkn plak kat our fav jombali cafe....penat tp berbaloi2 rasanye menyeksa diri ke hulu ke hilir dan mendapat ape yg diinginkan.... ;)

mahu rehat2 kan badan plak la....sekian...zzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...