Wednesday, July 21, 2010

bila ariff dah penattttt......

alkisah....semalam ariff berjaya temankan aku g keje belah petangnya....sbb aku fetch him from skul n dia dah merengek2 nk mintak ikut g my workplace....aku mmg berat ati sket nk g keje kalu anak aku nangis2 sakan masa aku nk gerak tu...so memandangkan workload mcm x byk jer, aku pon hangkut la ariff skali g klinik....

sukerrrrnye mamat tu bukan main....jd kt tempat keje aku tu mmg dia maiiiiiiiinnnnnnn jer x berenti....pada hal biasa nye blk dr skolah dia mandi makan bagai dan terus tidur sejam dua.....aku mmg dah agak dah...bila dia dah penat sgt sure otw blk tu trus senyap...dan dia akan terzzzzzzz dengan mcm2 posisi yg kadang2 x tcapai oleh akal la nengoknye cenggitu....

ramalan ku benar belaka...x sampai 10min dlm pjlnn blk tetibe suasana sunyi sepi dan mamat tu da zzzzzzz dgn hebatnye! siap peluks ultraman kontot dia tuh.....huhu






kadang2 jd gak zzzzz dlm keadaan mcm nie....x tfikir kan dia bole landing mcm nie sesajer....ni akibat main sakan dgn cousin dia kt umah atuknye plak....sampai menahan mata x nk tido...last2 bila time aku angkut bwk blk umah trus kejung.....berdiri tuh!


atau pon mula2 cas hebat ler dgn toys segala tu...ending nye aku gak yg kena angkat masuk umah...dgn mak nye yg dah kategori kenderaan berat nie....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...