Monday, September 13, 2010

hamper oh hamper

cite psl hamper nie teringat plak zaman kecik2 dulu...bila dpt hamper sekecik2 mana pon excited nye masyaAllah.....tak dpt nk diceritekan lah....isi kandungan nye x kesah ler ape2 pon tp perasaan nye tu mmg best gilerrrr la...tp skang ni sume dah x heran...tu ler yg dikatakan zaman keriangan kanak-kanak....sume nye best.. :)



la ni kan hari raya...kat umah aku tu berlambak2 hamper kitorg dpt dr supplier...biasa la kan, dulu2 hamper ni x sinonim sgt dgn masyarakat melayu...slalu nye org cina suke bg hamper ms hari2 perayaan nie...tp skang ni kan dah 1malaysia katanye...jd sume org pon dah x heran bagi hamper kt kengkwn tanpe mengira bangsa....
so yg byk2 kitorg dpt nie bkn kitorg terhabiskan pon....jadi kitorg let go jer kt sesape yg terawal dtg beraya kt umah aku tu...so selain duit raya utk bebudak nye dpt ler gak makpaknye sebijik hamper utk dibawak pulang....










aritu kitorg pon ade gak menyopping hamper nie...utk staf wad sepital yg byk memberi bantuan dan melayan aku dgn baiknye ms aku warded for delivery aritu....jd terima kasih tu aku zahirkn dgn bg dorg hamper...menjelang raya mmg ler byk hamper boleh dipilih....kitorg g kt tempat biasa yg hubby aku da jd regular customer kt situ nun...ade lah special price nye...
sesungguhnye memberi itu lbh baik drpd menerima...dan apa lah salahnye jika pemberian yg x sebesar mana tu dpt membuatkn sesetgh pihak gembira....aku pon gembira tengok org happy nie....hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...