Friday, April 29, 2011

Doyan oh doyan....

oh kome doyan dah berbunge....oops bkn takat dh berbunge, dah berbuah dah jatuh dan dah kena ngappp hah....




alkisah riwayat telah menceriterakan bahawa aku memang sangaaaaaattt alergik dgn bau doyan....bole mabuk2 pale pusing mcm migrain nk pengsan segala....serius! lagi2 time org sebelah yg baru jer selesai makan 2-3 biji doyan melepaskan angin sendawanye....#$%^&* masyaAllah....hanya Tuhan yg tau lah....bole tergolek hamba di situ juge....




tapi kdg2 tpaksa le bkorban hidung, pala dan segala2nye lah sebab encik hubby penggemar doyan! haaa koooooo.....hamikkkkkk!








satu hari tu kugagahkan jua menemani mereka dan keluarga mereka utk menikmati si raja buah itewwww.....awal2 tu guna teknik program minda....chewah! bertahan le jugakkkk....sempat gak aku ngap seulas dua....mmg sodapppp! makan aku no problem....cume bau tu jerrrrr....sbb tu gak aku sgt hepi kalu mkn doyan time tgh flu.....huhu heaven lah gitu....




tup...tup...dh dlm kete otw blk umah......burrrrrpppppp je bunyi kedengaran aku dh cenoneng!!!










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...