Friday, May 27, 2011

The best personal assistants!





masa packing2 aritu memang mencabar betul la...pe tak nye secara officialnye 2 org PAs aku nie sibuk membantu ape yg patut...sorang letak sorang lg x agree so dia tarik balik....sorang lipat sorang kecah kan semula....sorang pegang satu baju sorg lagi nk pegang jugak! memang the best PAs yg aku pernah ada lahhhh.....huhu so kesimpulannye sbb dua2 dh terlampau bagus sangat menyebabkan aktiviti packing memacking aku tak siap2!!!!!





anyway, masa korang baca entry nie sah2 aku tgh kangen bangettttttt pada mereka berdua sbb dorg kena tinggal kt mesia utk 2 minggu nie.....huhuhu sendu sendu....syahdu syahdu......




p/s: jgn buat2 terkejut plak tengok aku banyaaaaaakkk sgt masa wat sume entry nie....hehe penah dengar x autopublish???? ala yg bulat2 tgh ada lobang mcm kuih keria tuh..... ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...