Friday, May 13, 2011

Jadi jutawan

weeehuuuuu....tajuk entry x agak2 kan....aku x pasti org lain mcmn tp aku rasa ada di antara kita nie yg nk jadi jutawan tapi malu nk cakap...ade gak yg memang terang2an x bercita2 langsung pon nk jadi jutawan dan cume nk meneruskn hidup biasa2 ajerrrr...ayat biasa adalah "cukup lah dgn apa yg ada....kita bkn dari keluarga kaya pon" :p tapi kan x kurang gak org yg dh terpaksa jadi jutawan dan x sangka langsung yg dia tetibe bole menjadi seorg jutawan.....muahaha best kan bunyinye...tp kelompok ni aku susah sket nk jmpa aaa....




yg aku slalu jumpa adalah org2 bercita2 beso nk jadi jutawan dan x malu nk ngaku yg dia memang nk jadi jutawan dan berusaha mcm seorg jutawan ke arah menjadi jutawan dan akhirnye menjadi seorang jutawan....exactly mcm yg dicita-citakn satu masa dulu dan skarang mereka JUTAWAN!




so anda di dalam kumpulan yg mana??? yg aku tau i'm on my way to touch my very first million! sooner or sooner.....i don wan later ;) kalu org lain x nak pon aku x kesah....ahakssss




p/s: bile kah masa yg sesuwai nk jd JUTAWAN? ..........NOW! or never......demmit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...