Saturday, June 11, 2011

suker

betul ler kata2 yg menyebut peperangan plg besar adalah melawan hawa nafsu sendiri....kalu dpt lawan sume yg nafsu kite nak mmg salute habis aaaaa....contohnye aritu masa kt bahrain international airport ada lah ternampak plak blackberry playbook nie...yg dgn megahnye berdiri dlm almari cermin tu....dgn display harganye ialah BD 340 atau USD 935 :0 manghaiiikkkk mahal giler la jugak kan bile dikira2 di convert2 kepada RM...kalu ikut nafsu mmg dh rembat jer cecepat....tp alhamdulillah akal kata x yah ler beli...kan dh tunggu ipad2 berzaman2 xkan nk ubah fikiran pulokk.....beul jugak kan....maka tidak ler ku beli playbook itewwww.....









ada ipad2 gak....nie lg ler mencekik tengkuk memenggal leher harganye tu....BD 475 koooooo.....BD tu bahrain dinar ler....yg 10x lbh besar berbanding riyal...yg maksudnye lebih kurg 10x lbh besau nk dibandingkan dgn duit mesia gak ler....cer kira cer kira......tunggu jer lah turn ko nk dpt beli ipad2 kt mesia tu labuuuu......





*******************





kt topshop mesia suker kt mende baju merah nie pulok.....walau senget ghupe bentuknye tetapi material silk tu memang sedap dan nyaman dipakai....cun la n aku suker....nafsu lagiiiiii....tp xde saiz aku ler pulak....mmg Allah tu nk aku menyekat nafsu aku jd mcm2 aral ler melintang so that aku x dpt ler membelinye..... ;)




p/s: x semua mende yg kite suker kite akan dapat....semua tu ade hikmahnye....dan jgn ler pertikaikan ape yg org lain dpt sbb tu pon seolah2 mempertikaikan kerja Tuhan (^_^)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...