Thursday, June 4, 2009

Quality Hotel KL aka 2nd home...?

Arini dapat lg satu kejutan mengejut...ahaks...mcm biasa la...1 thing 'bout LPPKN nie yg aku plg suke adalah SURPRISE!!!
Hehehe...last minute invitation...last minute assignment...last minute bg tau kena attend mende2....bak kata sume nye la last minute notice je yg aku slalu dapat....
Walau apa pun, setakat nie sume tu berjaya aku harung dgn jayanya! chewah...
So, ape yg surprise sgt arini? aku kena attend bengkel kt HQ (KL) 17-19 jun ni la plak...aikkk...mcm br beno rasanye blk dari PD...da kena g kl plak...da la tu, 29 jun-1 julai pun aku akan menghuni Quality Hotel KL tu gak utk another workshop.....huhu...korg tau ape yg aku tgh rasa skang ni? hehehe...mcm ada share kt Quality Hotel tu plak....memandangkan da jd mcm my 2nd home....ahaks..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...