Wednesday, June 24, 2009

When doctor gets an mc..

Since balik dari KL aritu da rasa not 100% well...tapi masih boleh cover lagi la...tp takut gak mende2 yg bukan2 tu kan...ada pegi airport? NO!..ada contact with somebody blk dr Melbourne..NO! bukan le tu...

Sunday a.m tu da start having runny nose...kira ok lagi la tu...sunday nite g mkn2 sefamily kat Damai seafood...ok lagi...bole mkn habis sepinggan lagi...otw balik umah hubby dok teringin singgah mkn durian...hehe..ok lagi sbb aku tgh flu kan...otherwise aku mmg x tahan dgn bau raja buah tu...bisa mabuk gue! nk dijadikan cite, aku pn join le amik 3 ulas termasuk 'si kucing tido'...3 ulas jer..

Dan malam tu bermula lah episod 'hangat'ku...

Monday...back to work mcm biasa....bertahan smpi ke ptg with medication ;)
Semalam keje gak...g Segamat untuk sesi Jun...tp otw balik tu aku da melepek...balik umah pn da x larat nk layan ariff main..ubat pn da x mbantu..

This a.m mmg aku flat abis...g nearest clinic, dpt mc for today..Tq kt colleague yg tlg ganti sesi aku kt Kota Tinggi arini...jasamu dikenang....OMG tomorrow sesi Muar plak..........mkn ubat byk2...oops ikut prescription....n rest rest rest :p



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...