Wednesday, June 3, 2009

Teguran @ kritikan

Bila org tegur kite dgn cara baik tu kena la terima...bak kata org 'teguran membina'...Tp x sume org +ve mcm tu kot...dah la buat salah...yang terang-terangan plak tu...bile kena tegur je mula la wat mcm2....


Kengkadang aku pelik gak...sume org penah wat salah...aku pun penah wat salah dan kena tegur....rilek aaa...kalu org tegur tu maksudnye org beri perhatian...kalu wat salah tp org x tegur tu maksudnye org dah nyampah sgt2 smpi x kuasa nk layannn....


Walaupun aku ni x la optimis mana pun....tp aku tetap rasa teguran @ kritikan tu la yg membuatkan seseorang individu itu lebih baik dari sebelumnya...oleh itu, tegur la aku nie kalu aku ada wat kesilapan...i dont mind...aku pn manusia biasa...bukan alien...bukan superheroes....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...