Tuesday, September 20, 2011

Anak-anak bujang

x dapat dinafikan lately nie agak bz utk set up kan ape2 yg patut....so masa dgn 2 anak bujang aku pon agak tercompromised sket aaa....harap2 hanya utk masa yg singkat nie jer....dan hopefully bile sume dh bole run smoothly aku bole spend time dgn ariff dan iman dgn terlebih2 plak... ;P





bile dh menyedari kekurangan tu so alternatif lain adalah mencari masa yg sangat sangat sangat berkualiti dgn 2 heroes nie....disebabkn aku mempunyai urusan almost everyday walaupon pd hujung minggu dan cuti umum, aku kdg2 get them involved dgn urusan2 aku tu....for example, masa aku kena bukak premis di ujung minggu aku angkut ariff skali tolong aku buat ape2 yg patut....n ariff pon mcm happy sbb dia konon2 tolong aku buat 'big' task utk aritu....pastu nk lg best pegi plak dating breakfast berdua2an....hehehe...so sape kate x leh spend time dgn anak2 di masa sibuk start berbisnes.... ;)





xtvt: breakfast date with beloved ariff idlan...

*

*

*






lain plak kisah nye dgn iman nie.....sbb sgt x selesa kalu nk hangkut iman ke hulu ke hilir, so masa utk iman biasanye memang kt umah je laaa....yg aku perasan skang nie iman dh sgt berminat watching cartoons kt tv.....pepagi before aku kuar umah tu sure dia dh ternganga2 tengok kartun hehehe....chumil sgt bile tengok dia concentrate dok kt rocker tu mcm org tua tengok drama sinetron bagai lagak iman nie.....so aku slalu ada kt tepi tu teman iman tengok his fav tv show di pg2 buta....





harap2 dgn masa yg disempat2kan nie xde lah ariff dan iman terasa jauh sangat drpd kitorg yg tgh sibuk menyelesaikan ape yg patut.....inshaAllah next week kite bole bersuka ria satu family k....i think its time for family vacation aaaaa.....mmmmmm (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...