Monday, October 12, 2009

@ my place


Schedule aku x tentu hala sket lately nie....dgn open house kengkwn yg melimpah ruah nye...rezeki..rezeki...kata org rezeki jgn ditolak......cenggini le jadinye...jadi most of the time aku xde kt umah...da sume org yg nk dtg beraya dok tertanya2 bile le dorg bleh dtg umah aku yg open once a while nie.... :p



ish..ish..sounds teruk nye aku ni kan...sbb tu aku n hubby decide to open our house widely smlm utk kwn2 dtg bertandang ke teratak kami tuh....immediate family members pon join walaupon aritu da open utk dorg....yg penting meriah gilerrrr...dan yg best nye sbb masyarakat 1Malaysia aku pon join sama...yeeehaaaa!



Ni antara kengkwn keje yg telah bjaya menghadirkan diri...tq for coming..next year sure aku jemput lagi tp korg2 je la ek...hehehe...memang tau....kalu aku x wat, reramai berduyun2 menanya sampai xtau nk menjwbnya...tp bile aku da jemput korg mcm2 hal ler plaks ek....lumrah ler tu kan....aku pahammmm sgt da......




1Malaysia neighbourhood yg memang happening mlm tu.....ni antara yg sempat captured...tu ler hikmahnya bila aku open sket umah aku nie...kalu idak, aku balik keje ko tengok....ko kuar, aku plak tengok....tp mulut masing2 berat mcm simpan jongkong emas....eh kot2 mulut dorg mmg penuh mas kot...tp aku sah2 xde la kan.....hehe


family members pon ramai gak...kredit tu my sista yg jd camerawoman mlm tu sbb gambo dia x de 1 keping pon melainkan gambo2 org lain belaka...hehehe da nasib jd tukang amik gambo..cenggitu ler kan....


ariff yg selalu tukar lokasi...x kira la dgn sape dia bole jer jd geng....elok ler tu..berkwn bior 1000 ahaks kang kalu x biasa da beso mengkera sumbang plak...

kwn2 yg da lama x jumpa tp still contact2 pon ade gak yg dtg...bayangkan ler dok sama kt jb nie tp nk jumpa mmg susah bebenor...da plan2 pon slalu x menjadik...cemane tu...apa2 pun, caya lah korg...

mmg malam tu hangat sungguh suasananye sampai aku pon da naik hangit bile proses mengemas berlangsung kol 1.30 pagi.....nasib baek la esok nye nie da apply cuti siap2...kalu idak, x dpt le nk mgambarkan apa2 dah........zzzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...