Monday, October 19, 2009

@ Selesa Beach Resort, Port Dickson


Sabtu yg br lepas ni g wedding staf hubby aku kt seremban....dek kerana hubby ku mmg workaholic dan sanggup bekerja smpi saturday noon tu so kitorg ponnn tpaksa le btolak lewat sket...aku da bersiap mcm nk rak ni...tup tup 1230 br bleh gerak......seb baik ler i nie x make-up sana sini sokmo...kalu idak, sah2 da cair hok segalo eye shadow, maskara, lipsetik aku tuh.....


ni adalah hasil tangkapan gambo oleh ariff dgn macho nye masa dlm pjalanan pegi seremban...sampai aku terpikir nk beli dslr dan ajar ariff amik gambo professionally...hehehe ;0


congrats kt pengantin yg garang menawan pakai bj merah....yg x pakai bj merah pon menawan gaks...hehe...walaupun rombongan kitorg ni sampai lmbt tp layanan nye ttp kelassss.....tp kan kenduri kawen org negeri 9 nie mmg abis awal ek...masa kitorg dtg tu bwh kanopi da x ramai org...




hari da lewat ptg ms kitorg beredar dr umah pengantin (chewah...alasan baik nye yg hubby aku bg...), so pekata kite singgah tido kt PD....aku x kesah sgt sebenonye sbb mmg da ready 1 luggage siap ngan brg2 kitorg...ye lah, stand by takut kalu2 ada aral yg sbb kan x dpt straight blk jb ....contohnye camni lerrrr...cume yg lemah nye tu aku ada hal2 keje yg perlu ku kelek bsama ke PD tu...huhu...apa2 pun, akhirnye kt PD gak le kami berada ptg tu, mlm tu sampai ke tghri esoknye ;)





weekends kan....jd gamaknye mmg le susah nk dpt hotel...avillion nye entrance tu sampai jammed mcm jln nk blk umah aku kt jb tuh...korg bayangkan! cari punye cari, by luck dpt ler room kt selesa beach resort nie....'cantik bumbung ala minagkabau dia tu' kata2 hubby nk nyedapkn ati...tp bile tgk connected dgn beach aku ok jerrr...



lps magrib tu kitorg g meround kt pasar mlm PD yg beso tu....sempat ler mbeli bbrp helai tudung yg menarik....lps2 tu g poolside BBQ jap before bhibernasi kt room sbb ariff not in the good mood...dan bile 2 hero aku da tbongkang tido kepenatan aku dok terpisat2 lg dpn vaio nie dok mbuat keje2 rasmi yg aku bwk skali.... :p


main dlm pool nie mmg bab yg plg aku x leh handle...nsb baik ler hubby pon suke gak n sabo sgt2 melayan ariff idlan nie...pe tak nye, x plan nk g laut kan...so xde le bwk apparatus yg patut tmasuk ler swimming trunk die sume tu...tp x yah tu sume pon dia bole enjoy mcm nak rak...pastu dok sebut 'ariff x nk blk' x renti2....dr start masuk pool tu....last2 aku p do bilik packing ape2 yg patut tinggalkn 2 heroe tu berendam sampai naik kecut sokmo....


ptg tu blk jb...penat, pening tetapi weekend yg hangat di tepi laut PD showered wiv lots of love ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...