Saturday, October 24, 2009

Sabtu yg hangit....

Sabtu , 24 Oktober 2009

9am-1230pm
di sebuah sekolah yg aku x nk sebutkan namanye....
atas tugas rasmi aku kena hadir kt 1 majlis sbg wakil pengarah jabatan aku....well, mmg ler kalu korg tengok aku nie mcm budak skolah Form 5 yg nk amik SPM kan (i likeeee....) tp kalu aku da pakai name tag keje di pg hari sabtu nie takkan ler tu korang pon x nmpak lg!!!!
yg aku bengang tu siap da ckp wakil jbtn lg tp layanan nye masyaAllah...aku mmg ler x expect korg tatang aku bagai minyak yg penuh...dan aku xde ler kesah sgt kena dok di kalangan org kebanyakan di bwk khemah rendah yg hangat tu (al maklum le wakil jer....)...aku ponnnn x kesah kalau korg x kenal aku sbb aku pon bkn keje kt jbtn korang, aku pon bukan dok bjiran dgn korang, aku pon mmg low profile org nye.....tp kalu setitik haram air pon ko x bleh bg kt aku yg kononnye wakil pengarah nie korg rasa program apa yg korang buat sampai teruk thp gaban mcm nie ???????
bengang yang amat! cuaca panas yg tersangat panas...dgn hati yg panasssss mmg ler bole hangit kannn...kesimpulannya bile program abis kol 1230 dan dorg jemput utk lunch, aku da x sabo nk menjejakkan kaki keluar dr tempat tu dan balik umah....last nye, aku mkn maggi jer kt umah :p hampeh tul penganjur program cenggini...len kali korg dtg program jbtan aku harus malasssss nk layannn!
3pm-5pm
Smart Reader Kids Taman Suria
lps blk umah selesaikan urusan yg patut aku g amik ariff kt umah MIL....hampir2 tlupa yg ptg nie ada invitation utk "saturday fun time" @ smartreader kids tmn suria...kiranya kitorg ni da jd part of 'em la nie walau pun comin januari br ariff join dorg....so bile org da jemput wajib ler kite dtg...ye idak?

cume interactive session jer..tu pon ramai yg da blk ms kitorg dtg...patutnye start kol 2 tp da aku ada program hangit pg td...so tpaksa ler dtg lewat sket...x pe la, yg penting dtg kannn...





gambo2 mimik muka ariff ben10 bile dipaksa naik kete dan balik umah sbb sume teacher da nk balik...iye laaa da kol 5 masa tu...sape yg ilang akal nk tunggu kt school tu ariff sayang oooiiiii :p

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...