Monday, April 26, 2010

ANC yg dah agak lambat *wink

orang kata doktor mmg keje nye cucuk org tp bila diri sendiri nk kena injection mmg seksa tul bunyinya....aku setuju sbb aku nye kwn sorg tu pon mcm tu...sanggup mkn tablet jer wpun dgn 1 jab jer da selesai masalah sakit dia tu...*wink*
yg bab injection nie aku kira ok lg la...sbb aku pernah bg i.v medication kt diri sendiri.... :OOOO ms tu da rs mcm drug addict pon ade...tp tdesak sgt ms tu dan x sempat nk nyusahkn org...hehehe
tp bila part bg nasihat dan consultation dan yg sewaktu dengannya ade gak yg aku nasihat kt patient lebih2 tp aku pon x wat gak *wink* hehehe...contohnya yg sedang blaku nie....antenatal check-up...kalu org lain aku soh g buat cepat2...nnt kena marah dgn misi tau...hehehe tp aku sendiri wat lambatttt...kalu boleh bila dah nk end of 2nd trimester....sebenonye kalu bole nk buat right before delivery tuh haaaa.....biasa la, manusia nie mcm2 alasan bole diberi wpon mmg x molek pon alasan tu.....aku nye alasan - x sempat nk amik cuti.... :P


so di suatu hari nan indah aku g gak menyerah diri kt salah satu hosp kt jb nie....masyaAllah...menunggu nye tu mcm nk beranak pon ada...pd hal nk register jerrrrrr...tp apakan daya...layannnnnnn...



dan ini lah our tiny latest edition yg sedang diulit mimpi inside my tummy on my first official proper ANC....walaupon b4 nie da berhelai2 aku print USG nye gambo kt GP.....

***dalam hati ada taman...... ;)))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...