Monday, January 3, 2011

i lurveeee gold!

i love gold!






mesti pelik kan...sbb closest frens pon tau yg aku bukan into jewelleries...kalu dh kenal aku bertahun2 nie mmg tau sesangat ler yg i don wear any yellow gold...in fact aku sgt sukerkan minimum accessories on hands, obviously not yellow gold ;) pakai watch pon sbb keperluan...kalu nk tengok aku tukar2 rings pon mmg tunggu ler susu bertukar menjadi keju...mmg idak ler...not so me ler cenggitew.... :o







dah tu nape suke gold??? ironi sungguh statement kan...actually betul ler tu...aku mmg chentakan gold tp bkn dlm bentuk jewelleries di leher berbelit2 atau di tangan berjuntai2....hehehe...dan aku yakin akan lebih mencintainye di masa akan datang!


sumber : berita harian




semoga 2011 akan menyaksikan lebih byk 'gold' menjadi milik aku....amin...sesungguhnye rezeki itu dari Allah dan menjadi milik sesiapa yg dikehendakiNya....

i love gold....and i'm gold magnet!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...