Tuesday, January 4, 2011

Virus punye pasal...

last week was the peak of virus attack dlm family aku....start dgn ariff yg kena conjunctivitis....pastu dgn ariff nye tanpa segan silu mgomol iman walaupon dh byk kali kena marah...maka menjangkit lah ke iman pulak walaupon nasib baik iman cuma dpt URTI jer...2 down!


arini bile ariff dh ok dan dh start skolah, iman masih terbatuk2 dan berhingus....still budak hingusan yg irresistible dan perlu digomol setiap kali balik keje ;) aku plak dh start rasa mcm nk demam...aku kah mangsa seterusnye?


oh nyata tidak! sebab the next person was encik suami...huhu hubby plak dpt tempias sampai g melawat ke klinik ENT katanye....last2 towards senja aku dh jadi mangsa...dgn penat jaga iman sepjg malam ditambah dgn tido yg x cukup 2-3 hari nie memang patut lah aku jadi mangsa seterusnye....


huhu....tapi kan x semena2 ada lg 1 mangsa lg sebenarnye...BB aku! pas magrib jer terus hang n cenoneng...sempat gak aku g klinik BB dan diagnosis nye sama gak-VIRUS! terpaksa ler admitkan utk semalaman....


moral of the story, bukan org je kena jangkitan virus....tepon pon!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...