Tuesday, September 20, 2011

Stress = makan :p

i couldnt agree more when ppl said yg bile dorg stress dorg akan makan dgn banyak nye....hehe so true aku pon memang dr kategori yg sama kot....yesterday was sort of not so favourable day untuk aku...it was hari cermin yessss but had to face few 'situations' aiyyyaaaaa....i hate to be unhappy on hari cermin tauuuu :(





anyway, bila kira2 balik memang aku makan berkali2...malahan setiap kali tu pon lbh dr yg sepatutnye.... :p complete 5 meals la...start dgn bfast kt umah pastu lunch dgn encik hubby kt tempat yg sgt byk pilihan lauk pauknye....sungguh melaut dan sungguh rambang mata (sopink makan pon aku bole tauuuu ahaks)...end up aku habiskan pinggan yg penuh dgn nasi + lauk pauk mengelilingi pinggan...diikuti dgn air dan pencuci mulut yg sungguh nyaman....ishhhh...sampai encik hubby pon tengok semacam jerrrr............





pastu kol 3.00ptg dh mengunyah lagi....kali nie crispy crepe kt jusco taman u plak...huhu...sodap nye rasa ngunyah tanpa henti mcm nie....before maghrib sempat ngap satu roti nie......sebelum acara makathon aku berakhir dgn dinner merangkap supper bersama encik hubby....dh memalam nie biasa lah tpaksa cari yg low calories...bersup2 jer...so we decided on steamboat....tp alangkah x sihat jd nye sbb ada grill seafood skali hehehe





ni jer pon yg sempat snap....yg lain selamat masuk ke perut....by this time tengah proses peringakat akhir kot....hahahaha kesimpulannye, kewujudan 'situasi2' nie menjadi alasan yg plg baik utk aku makan dan makan dan makan dan lagiiiiiii............. x_x



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...