Wednesday, September 7, 2011

Reward untuk zombie

bile dh penat membanting tulang berhempas pulas memikir segala strategi atas muka bumi nie.....memang le akan terasa exhausted yg amat sangat.....physically dh penat...tp sib baik i'm controlled by my MIND....mind kata its ok....u can still go on n do wat u shud do....i'll take care of ur physical :) best kan MIND aku....i love my MIND <3 <3 <3 mmmuaaaahhhhhs





so masa utk reward diri sendiri selepas terasa penat (jap jer pun) dan perut mula rasa lapo....so we (me n hubby) went for our steamboat session....ala kt johnny jerrr pun....yg plg dekat dgn lokasi yg x pyh bertarung dgn segala jem dan traffic...








tapi betullll laaa....kalu perut tersangat lapar yg amat mmg mkn tu mcm nikmat nye la yg amat jugak.....ayat aku pon dh tunggang terbalik....xpe, biorkan je....org lapo mmg cenggitu...ape pon x bole....yg bole cuma ngappppp....alhamdulillah kenyang dgn rezeki kurniaanMu....



*

*

*
*

*

*

*

*

*



ohhh korg x caye aku bekerja keras eh? kang kalu tunjuk kang kata nk show off plakkk kan hehehe....so x yah ler tunjuk kerja memerah tenaga membanting tulang 4 kerat dan memerah otak ek.....kite tengok nie jerrrrrrrrrr





mempersembahkan..........zombie kg bali muahahaha sembab gile muka aku.....dgn mata separuh terbuka...bkn stakat eye bag dh mcm luggage pon iye....panda koala eyes pon bole masuk list lah.....tp aku yakin pahit itu akan manis akhirnye....chewah! caiyokkkkk i know i can do it!!! :D


tadaaaaaaaaaaa......




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...