Monday, September 5, 2011

Sengal ke lemau?

salam syawal...salam mule bekerja....salam hari paling sengal aku rasa hehehe....sbb bbrp insiden yg alang2 bendul menimpa aku arini....x kira, aku nk salah kan ketupat santan kambing golek yg sangat berkolesterol tinggi sampai aku jadi sgt blur atau pon mgkin aku mmg perlukan cuti raya yg lbh pnjg.....emmmmmm ntah ler....yg penting nasi sudah menjadi bubur....gue sudah malu...bkn sekali tp 2 kali.....huhu






insiden pertama masa otw g tempat keje....mcm daydreaming tul aku pg nie....kt trafik light dpn sepital tu dh tgh2 simpang baru pasan yg lampu itu sudah MERAH....siap brek agi...tp xde le mcm emergency sangat....rilek2 mcm brek org bersiar2 gitu....hehe end up nye kete berenti btul2 kt tgh simpang......dah u mcmn??? org lain pon x leh ler jln gak sbb ade diva nan sorang nie dok halang jln dorg.....seb baek sedar diri....jalan jer laaaa, sambil angkat tgn sket dgn ghupe malu2 gitewwwwww........masyaAllah....mode raya still bersarang kot :p






maka memulakan ler keje di pg isnin dgn hati malu sendiri....pdn muke aku...ingat pegi bersiar2 tepi pantai lido sebelah construction ke hape????? siot tul ler aku nie......






ingatkan sampai situ jer citenye.....tengahari tu pon dgn konfiden nye g kat satu mall yg dekat dgn workplace....ala2 yg sempat blk semula keje dlm ms 1 jam lunch hour tu jer lah.....kali nie malu 2-3-4-5 kali lg....tp cover sendiri jerrr....pe tak nye, parking kete kt level 4 pegi cari kt basement....memang bela hantu raya ler kalu aku jumpa kete aku tu!!!!! uuuuwwwaaaaaaaa nape dgn aku nie arini? sengal ker lemau nie???? dua2 aku x nk tp rasa mcm kena amik gak salah satu tu.....harap2 hari nie jer la ye yop....makcik ponat eh malu sendiri cenggini... :p











p/s: utk mengubat malu dan lara di hati nie, kite layan gambo iman lah....lg baik....(ooopssss xde kena mengena sebenonye pon)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...