Monday, November 9, 2009

belaian kasar...


the body shop peppermint smoothing pumice foot scrub
aritu aku jejnln dgn ariff n hubby pastu tnmpk ler mende alah nie....kebetulan aku nye pumice stone da tjatuh dlm toilet bowl di suatu hari yg x berape malang tu aa...x penah try body shop punye tp sbb da tnmpk kan jd ape ler salah nye aku try jer la....
pastu rembat skali dgn foot scrub dia tu...recommended by salegals kt situ...again, try jer la kan...aku amik pon saiz yg plg kecik....nama pon try kannnn...
xde yg lg kecik ke dik?
kak, kalu saiz ni kan...pakai 2x jer pon da abih kak yg beso gini....
oooh...gitu ek? x thn lama ler ek...
boring jer adik kt body shop tu....eh tp at least aku beli gak kan....
actually ade certain barang body shop jer yg aku guna seharian....tp the best product yg aku penah guna adalah cocoa butter stick dia yg digunapakai kt perut ms pregnant....xde stretch mark langsung youuuu....insyaAllah aku akan gunakan lg bile aku pregnant lg akan dtg ye...
x pecaye? againnn...the bottom statement nye ialah....TRY LER DULU... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...