Friday, November 6, 2009

Rezeki hari jumaat...


Akibat kete jbtn yg rosak kt kulai selasa lepas, aku terpaksa mengharungi pjlnn yg sama skali lg utk bg ceramah kt linggiu di pg hari jumaat...kali nie awal2 aku da request kete yg lain...walaupun jangka hayat nye lebih kurang sama tp aku da serik nk naik kete yg sama :p

our journey began @ 8am...n we safely arrived at respective school @ 9.30am...tu pon setelah sempat breakfast kt simpang sblm bndar tenggara nun....dan sumenye berjln lancar arini (happy from bottom of my heart...chewah!)....




this is my very first visit to linggiu....ala2 excited gak bile dalam pjlnn nmpk pemandangan hijau nan menenangkan...best btul ler...x dpt nk tgk mcm nie kt jb tau...dan yg lg best bile masuk kt entrance felda linngiu pepagi tu terasa mcm kt cameron highlands plak :p betul...x main2 nih...suasana berkabus nye dgn kesejukan pagi di kwsn berbukit2...


tumpang iklan lalu lintas jap hehe....nie dlm pjalanan blk ke jb...tnmpk ler sebuah lori yg br jer tergolek masuk longkang kt tepi hway p. gudang menghala ke perling...hrp2 lori jer yg tgolek bukan dgn tuannye skali...lalu lintas dilaporkan merangkak2 sbb sume org tgk lori nie ;)...ek ele mcm x penah nmpk lori nie kt jln dlm mesia kan.....

sampai jb da tgh2 lunch hour da...tp sempat gak aku g wat retail therapy kt nearest MJ...utk my 2 heroes pon...kn utk i tauuuu...hehe good reason tu...walaupon aku aware yg arini stil berlangsung MJ warehouse sale kt persada tp aku x kuasa nk tjebak menyesakkan diri dlm lautan manusia yg rata2 pompuan bekeje yg tgh rehat hari jumaat....tmasuk ler aku nnt ni kan...mcm mana aku tau? hehe sudah semestinye sbb dulu2 da terjebaks! wakaka...

tp sronok shoping kt MJ dgn amannye...aku rasa dorg reramai serbu persada kan smpai lupe MJ yg biasa2 nie...so aku dgn leisurenye mencapai baju2 ariff n hubby ;) i looiiikeee!

balik klinik, disajikan plak dgn mcm2 fud prepared by nursing student yg last day arini...sbb ceremony penutup of their attachment da blangsung pg td, aku blk cume utk ceremony makan penutup jer ahakss...aiiikkk makan lg! TQ..TQ anyway korg sume.....



nie ler buah tgn yg aku bwk balik dr linggiu...lg skali, i looiiikee....tenkiu very much! sbb sempat plak mengcapture nye jd aku tayang jer la kt sini ek...pd yg da bg tp aku x tunjuk kt sini tu bkn bmaksud aku x suka buah tgn tu tp biasanya sbb masalah teknikal huhu (x dpt nk shoot ler tu...)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...