Saturday, November 14, 2009

breakfast in kluang

Sempena dgn satu program kt kluang, kitorg staf dari jb nie telah ada kt tgh2 bandar kluang nie seawal kol 8pg lg...so bile pepagi lalu nie nmpk plak kluang railway coffee tu mcm melambai2 jer ajak mkn roti bun tu hah...yummy! pekena cham panas pg2 nie mmg ler marvelllooouuusss abis!

Kitorg memilih utk g yg btul2 kt railway station tu walaupun tpaksa berebut2 meja dan sudu garpu...walaupun ada lg satu kluang railway coffee yg lebih selesa kt tgh town...tp kami mahu yg ini juga! bkn nye hape...tp tempat nie dgn surrounding dia mmg original abis lah...dan personally aku rasa cham dia lebih hebat dr biasa bile aku dpt nikmatinye kt sini...wow! ;))

Nie jer pon tempatnye hah...tp 'the feel' tu ler yg aku susah nk explain...korg dtg jer la dan rasa 'the feel' tu sendiri....hehehe

Alhamdulillah program bjalan lancar bbekalkan bun bakar dan hot cham sbg fuel pembakar semangat aku kt kluang nie...ahaks...the rest of the story, pandai2 ler interprete gambo2 aku nie....zasssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...