Sunday, November 8, 2009

kenduri sakan....

tghari tadi ade kenduri doa selamat sket kt umah BIL aku...sempena keberangkatannye dgn wife ke tanah suci next week...aku boring tul dgn hubby aku nie, da ptg2 sehari sebelum tu le pon br nk bg tau...alasannye terlupa...how dare u lupe kt mende2 penting cenggini kannn...
aku pon xde ler dpt nk prepare ape2 sgt utk dorg...sbb da kes emergency kan, g order se-dua-tiga macam kuih n tu ler yg aku bwk utk dorg....tp bile tengok segala jenis fud yg ada kt umah dorg tu, aku mcm da kenyang plaks...baaaaannnyyyyaaakk nye! main menu was nasi ayam...yg x main nye ade sate, bakso, cupcakes yg sgt comeyyy, all sort of traditional kuihs, fruits, choc n candies pun everywhere.....
ni mesti time aku bebel x puas ati di atas miscommunication yg da jadi....next time please tell me earlier kayyy....

mak..mak nape marah? jgn cakap kuat2 tau....
ish jgn ditanya nape la ariff sayang....mak cakap jer...bkn kuat pon...y ayah have 2 tell me last minute everytime ada mende camni....why????
mak...smile....jgn marah ayah...tu ayah ariff...
ye la...tu mmmg ayah ariff tp nape ayah x bg tau awal2....alahaiii xplain byk2 dgn ariff pon ariff bukan paham daaaa.....
bile balik dgn perut yg sgt2 kenyang aku pon da x tahan nk melawan mata nie....ngantuk youuuu...ariff yg asyik main dgn cousins dia sume tu pon sampai x tido2 menahan mata....sampai jer umah kitorg trus senyap...dgn ayah ariff skali zzzzzzzz
kpd abg amin n kak zahriah, semoga selamat pergi dan kembali....dpt mjlnkn ibadah haji dgn tenang dan mudah2an mdpt hj yg mabrur....amin.....bile plak ler turn kitorg nie utk jd tetamu Allah...doa2kan la ek....insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...