Tuesday, November 9, 2010

Dah jumpa!

ada satu ari tu tetibe teringat kt my pair of crocs nie...kt mana ek? mcm x nmpk kt shoe rack yg sekangkang kera tu...


alkisah this pair was from hubby...dia bkenan bile tnmpk kt crocs bkt indah few months ago...masa tu aku tgh pregnant...susah nk jumpa kt outlet lain katanye...so he bought for me...tenkiu :) tp sbb preggy n kaki sudah bengkak sikit, sudah tukar 1 size bigger n this pair kan tinggi kan...so x pakai2 ler...dan jadikan perhiasan kt tempat kasut tu.... :p



bile dah abis pantang aritu dah teringat dah kt kasut nie...bile tiba masa teringin nk pakai aku mencarinye bagai nk rak tp x jumpa kooooo....x kan la salah letak plak...pikir punya pikir baru ingat...mesti bibik aku yg hampeh tu dah alihkn kasut tu sumwhere....yes!!! finally jumpa disumbat2 kt salah satu kotak kasut yg sama skali x sesuai utk this pair...seb baik la dis kind of material susah sket nk rosak kan....geram jer tp nk marah cemana org tu pon bkn nye ada lg kt sini.....abaikan je laaaa....


tp mmg best dan comfy la pakai crocs yg ini....secara x langsung meningkatkan self-esteem aku gak...hahaha sbb meningkatkn ketinggian aku yg x berapa tinggi nie...kuang kuang kuang... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...