Monday, November 1, 2010

Iman @ clinic


diam tak diam iman dah 2 bulan++...aritu kitorg bwk dia g klinik utk immunisation...hehe dulu masa aku keje kt tempat lama bwk ariff cucuk kt klinik kesihatan kerajaan...kena g pepagi tunggu reramai berjam2 br ler selesai...tp mmg top to toe examination complete segala...puas ati...berbaloi dgn masa menunggu yg lama tu kan....skang nie bwk iman g GP jer bile2 ade free tu...selain kena bayar menunggu gak jap tp mmg x sama ler service mcm govnmt bg...so sape kata klinik kerajaan x bagus...kalu aku byk masa aku rela bertunggu tangga kt klinik kesihatan ibu dan anak tu....

iman nie nmpk mcm kocik aje...tp rupe2 nye dah 6.6kg...padan lah naik lenguh tangan bile mdukung lelama sket tu...maybe BF kot...so isi nye padat mampat gitu...so far developmental milestone nye up to his age...dah vocalised tu yg x tahan gerammmmmmmmmm sgt tu....mcm dah bole bbual plak nk ngadu eh....


jadi utk 2 bulan nie kena injection DTP dgn polio (1st dose) dan hepatitis B 2nd dose....sian iman...both thigh kena jab kali nie...nangis ler kejap...pastu dah ok...aku mmg x gemar tengok anak aku kena cucuk nie walaupon aku dah biasa cucuk anak2 org lain....nk soh aku cucuk sendiri anak aku? lagi ler idakkkkkkkk...owh the bond between mom n kids r so..sooooo...argh unexplain ler bab2 emosi ibu n anak nie...lg pon dr segi etika nye pon x sesuai gitu kan.....oh anakkuuuuuuu...sib baik mak x join nanges sama hehehehe.......



next month kena g lg utk next injection....harap2 iman x demam lps kena cucuk k sayang...... ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...