Monday, November 8, 2010

Warna-warna kehidupan



buku nie aku beli dah lama dah...antara byk2 buku yg aku ada dan bertahun gak la dlm simpanan...sbb aku mmg suka deko2 n interior nie...so buku2 yg bkaitan sgt ler aku syg...dan aku sanggup ler berabis membeli buku2 cenggini dek kerana minat tu...plg tidak pon bole apply kan mana yg patut utk diri dan family sendiri....



so on n off aku akan mengulangkaji mengkhatamkan skali lagi....best sungguh kalau dpt masa nk meninjau2 idea2 dlm nie...mcm buku nie lebih kepada tunjuk ajar tentang pemilihan warna utk kediaman...baik dr segi cat umah, kaler langsir, kombinasi kaler yg sesuai, kaler perhiasan yg matching....sume cite nye more on colours...




bila pikir2 balik, mcm tu lah jugak kehidupan nie kan....kalau umah tu kite boleh warnakan dia dgn pelbagai pilihan warna....hidup kita nie pon sebenarnya byk pilihan dan kita lah sebenarnye yg mewarnakan nye....nk black n white dull jer ker...atau nk colourful kan hidup??? tu sume adalah pilihan masing2........ :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...