Tuesday, November 16, 2010

Mode: bengang!

sebagai manusia biasa memang setiap org x dpt lari drpd mcm2 jenis emosi....yang pastinye akan btukar ganti ikut masa dan ketika dan keadaan...contohnye di pagi yg mulia ini iaitu hari selasa sehari sebelum ketibaan hari raya aidiladha...perasaan bercampur baur aku nie tau...tp yg paling hebat adalah perasaan BENGANG!



bengang ke bangang? eh BENGANG la...ade la benda2 yg mbuatkn aku bengang dgn org2 sekeliling nie...owhhh...x payah la elaborate pepanjang di ketika emosi x stabil nie...nnt mcm2 cite yg x berkaitan plak kuar...kang mengungkit plak katanye...



tapi aku memang BENGANG yg amat nie...nie mmg purely perasaan BENGANG k...xde kena mengena dgn status hormon pompuan aku...sbb aku x mungkin dpt PMS di saat2 aku gigih BFkan iman.....



so......BENGANG!!!!!!


p/s: terima kasih tak terhingga pada mereka2 yg berjaya membuatkan aku bengang tahap ultraman tujuh keturunan hari nie....tanpa korang memang ler aku tak dpt merasa perasaan yg 'indah' ini... (baca dgn nada mcm ucapan time kasih menang award :P )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...