Tuesday, November 30, 2010

kidz room



jenjalan kt danga city mall aritu ada le masuk kt satu new shop nie...eh new ker? quite new la pada aku sbb dah lama aku x meround kt situ sejak beranak 2 nie...so tengok2 brg2 dia cute2 gak...sesaje jer tp biasa le bila dah tengok x membeli kang terpikir2 plak...so melengkapkan syarat jer beli 2 bibs nie...


kat sini selain jual barang2 nie they all ade provide playroom gak for kids....not to say 'provide' la, tp kena bayar...hehe...yg convenient nye kalu parents nk g shopping gak tp nk gak bwk anak2 g sama tp rasa tak sabo nk menjaganye bole ler transit kan sekejap kt sini....cume kalu below 6 year old child kena ade adult accompany...kalu x silap gitu ler...

tapi kan bkn takat tu jer lah plak...pujuk sket, cucuk sket, ayat sket dek SA tu terus join membership plak daaaaa....tu ler aku nie, sape kata aku keras ati...lembut sesangat sampai mcm tu hah! jadinye lain kali kalau x nk terjebak jgn masuk terus kedai tu....cara yg paling senang sbb aku nie jenis mmg yg susah nk kata "NO" kt org...walaupon org kt dpn mata aku tu x buat muke kesian....aku tetap kesiannnnn... :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...