Tuesday, November 16, 2010

'Menyejukkan' hati yang panas...

walaupon skang musim hujan tp bile hati dah panas terasa lah kepanasan yg amat tau....masa bdepan dgn menda2 yg memerlukn aku bsikap profesional nie kdg2 byk benda kena telan sendiri...bile dh byk telan sorg2 tu yg blk luahkn kt mr hubby...tp sebelum sempat blk umah pon ada kalanye dh meluap2 kepanasan tu...ape nk buat ek?



mcm hari ni aku mmg stressed out la dgn perangai org2 yg kurg responsible nie...dan personally aku rasa kalu korg nk wat sume mende ikut suke ati ko adalah lebih baik ko anta surat resign dan bukak klinik ko sendiri...nk sgt rules the workplace kan...dan menda2 kebiasaan ni mmg akan melekat dan terus jd biasa2 kan....mula2 skali skala, pastu dh seronok nk selalu, pastu dah sedap rasanye nk everytime plak kan....manusia mmg cenggitu le resminye....











ok bbalik pd kepanasan aku yg dah hampir mendidih td...kebetulan aku amik ariff from skool arini sbb hubby g site visit out of town...so sgt lah bole singgah menyejukkan hati yg panas kt tutti frutti @ kebun teh...mcm pelik plak dok situ sorg2 melayan perasaan hangat yg x reda lg...pas mkn kira ok-ok jer pon sbb yogurt tu x smpai kt hati kot....harharharhar...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...