Wednesday, November 3, 2010

Power heroes on board!

alkisah ini lah situasi aku everyday masa x dak maid nie...the 2 boys dok kt umah nenek...ariff sumtimes g skolah dr umah then blk skolah g blk umah nenek joining iman atau pon kdg2 tu siap2 dr umah nenek utk g skolah...sume urusan anta n amik ariff biasanye tugas mr hubby :)


most of the time early in the morning aku akan anta baby iman dulu b4 aku g keje...most of the time gak ariff akan g dgn ayah dia...kdg2 dia nk g skali dgn baby...well, tengok keadaan gak br aku allow they all together-gether in 1 car...



balik keje, same situation applies...sama ada aku blk amik iman jer dulu atau kdg2 ariff pon nk join gak...sbb hubby blk lewat dr aku so adalah lebih selamat ariff dijemput oleh ayah nye....again ada sbb nape kitorg wat cenggitu....


ada satu petang tu ariff nk gak ikut blk saing2 masa aku amik iman...puas pujuk soh tengok ultraman..power rangers.ben 10...ironman...segala-man lah...tp ariff x nk gak...nk balik dgn iman n ummi gak...sian plak aku tengok...ye lah kan, they are siblings...patutnye x yah dipisah2kan...so dgn rela hatinye aku benarkan...chewah...tup tup masa tgh reverse kete tu ariff dah step on his 'lil tiny bro!!!! masyaAllah....maybe dia dh biasa dr seat blakang nk pindah dok seat depan n x perasan makhluk Allah yg comel itu ade kt dlm baby seat dia...and 1 leg landed on iman's tummy!!!! menjerit sakan aku....so nenek pon pujuk ariff turun n wait for ayah...it took us 15min gak ler baru ariff agreed n turun dr kete.....

sejak itu aku mmg x bg can ariff n iman blk skali...nehi nehi...pisang x bole ku biar berbuah 2 kali :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...