Wednesday, December 15, 2010

Cantik dan mata duitan???

anda seorang perempuan tipikal yg ingin kelihatan cantik dan menarik??? anda tidak keseorangan kerana kami pun mcm anda...ada yg x nak jadi cun melecun??? mcm salah dengar jer telinga aku nie...mana ade pompuan yg x nak cantik beb...
*
*
*
dah lah cantik, mata duitan plak tu...ooops jgn salah anggap...aku panggil mata duitan sbb mata asyik nampak duit jer...tp bukan duit org lain tau...duit sendiriiiiiiiii !!!! aku suker....korang x suker ker??? lg skali aku meragui kalu korg kata x suke dpt byk duit......hehehe
*
*
*
kalau korang ingat ini sume cerita dongeng mcm putera katak yg ptg2 kt tv3 tu....lg skali korg tersilap...ini realiti nie wehhhhh...
*
*
*
cepat hubungi kami...untuk mengetahui rahsia nye....ala bukan rahsia sgt pon...sume org bole tau...... ;)
*
*
*
aku 016 7979755
sha 012 2151541
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...