Sunday, December 12, 2010

Sian iman...

kisah nie bole dikatakan tragedi di bulan disember la jugak...huhu...di suatu hari bekerja aku blk dari keje mcm biasa...dan sampai di muka pintu dikejutkan oleh kabar x berapa gumbira dr mulut bibik aku....


puan, iman kena gigit sama ariff....


ape??? $%^&*




terjerit jap aku kt situ.....dan bile belek2 tangan kiri iman nie tersangat ler sayu nye perasaan aku nie...nasib baik ariff tgh zzzzz...so sempat ler emosi aku nie cool down sket...kalu idak ade yg kena hantar umah atuk nenek nie kang sementara menunggu darah mak nye nie turun....biasanye tu cara paling selamat sebelum aku meletupsssss di situ....


lagi geram tu bile lepas2 tu tanya kt ariff dan dia buat muke tak bersalah dia tu...gggggrrrrrrr


nk cite kt sini pon masih beremosi nie...saki baki emosi yg bercampur baur masih ada....yg plg aku bole kata pon....sian iman..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...