Friday, December 17, 2010

Untuk ditempah

hampir2 terlupa plak pasal kain2 yg aku beli ms g kelantan dan terengganu aritu....then masa kemas2 luggage segala terjumpa 1 plastik yg penuh dgn kain2 dan baju bajan hasil titik peluh bershopping kt pantai timur nun....


haaaaaa...kena ler menghantar ke tailor plak...kalau peram lelama pon blom tentu akan bertukar menjadi sepasang baju siap kan.....walhal itu ler perangai buruk aku selama nie...nmpk kain pasang jer bkenan dan beli..nampak berkenan beli....bile tengok2 jer dah bertimbun kt umah tu kain2 blom berjahit.....jgn diikut kengkawan oiiii...dah kata td kan...perangai buruk tu.... :0




nk hantar ke tailor pon kena berperingkat2 gak...kang nnt x pasan hantar 10 pasang ntah mana2 jer pegi nye nnt....so antara yg terpilih utk dihantar adalah sepasang batik crepe digital yg sgt sweet ler kalernya sampai aku meleleh air liur kt situ gak dan grab cepat2....pd hal aku bkn penggemar pink tegar pon...huhu...rambang mata masa kt sana tu beb.....



ni pon lg sepasang batik tp bcorak abstrak yg sgt simple dan sgt aku suker gak...with purple tones yg mcm3 dgn design yg minimal...tp harga sama gitu gak....yg penting aku suker....mcmn nie sume nampak sume suker....dasar pompuan tul kan.....

selain tu kain yg terpilih utk 1st batch dihantar ke tailor ialah bbrp pasang kain crepe dgn corak2 yg ada motif bunga2an flora2an sket...fauna xde ek....bile tengok2 balik nape hampir sume kain aku mcm sama jer tone warna nye....hahaha dh skang kt umah baru ko pasan ek???????? maksudnye beli 1 pon dh cukup...beli byk2 lebih kurang sama buat ape....nafsu oh nafsu.............



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...