Thursday, December 30, 2010

KSL city


satu petang lps keje trus menuju ke KSL city nie utk ketemu dgn sorg kawan....ingat x aritu ada mentioned psl opening dia on 12.12.2010....well i didnt go on that day....nape ntah ek? oooohhh takut ramai sgt org kena bersesak2 kot...so ai sgt ler malas nk berlaga2 bahu segala ye......




ok...so skang org dh x ramai sgt mcm ms launching aritu rasanye...tp mencari parking adalah satu azab bg aku dan org lain pon aku agak mcm penderaan mental gak lerrrr...pe tak nye, parking kt base ment tu still kucar kacir lagi sbb maybe sume org blom familiar with the flow segal kannn....so asyik nk kena bertembung dgn kete dr opposite direction la, dgn ruang yg agak sempit la, dgn tetibe 'ooopppps jalan mati rupenye' la...dah nk kena reverse pulakkkk....welllll bukan aku sorg k, in fact beramai2 pon menghadapi prob yg sama....one thing yg considered best was free parking! hehehe...aku sure sangaaaaatttt ramai yg suke mende2 free nih...haitttt jgn mau bohong sama saya wokeh... ;)





first shop yg attracts my attention....dikelilingi oleh panel2 aquarium yg dihiasi dgn ikan2 kecil....chewah! ok...1 mark for extraordinary setting....food inside wo pu ce tau eh....




melilau2 mata nie x tentu arah sbb sume mende nk ditengok...ala-ala jakuns la kan sbb first time pegi...kalu pegi lagi skali sumpah aku x mcm nie ek....mencari2 sepasang kasut utk dibawa pulang dari lawatan ke KSL city...chiiitttt! alasan sungguh!




akhirnya sangat ler bkenan dgn kedai nie dan kasut2nye sekali....tp saiz bo liau...selamat $$$$$ aku...huhu...tapi dalam hati ada sket hampa kecewa....adussss teringat2 wedges tu!





x dapat kasut xpe...kelukaan pasti terubat kalu dpt tangkap 1 DSLR ni kan? mmg niat di hati nk amik jer 1 tapi kan setelah diconsider segala faktor terutamanya faktor anak aku yg bsifat power rangers super hero ultraman spiderman batman ironman segala-man tu...aku rasa dis is not the right time to have one laaaa....kelukaan akan jadi berganda kalu DSLR aku nnt dijadikan raksasa utk segala-man aku tu menyelamatkn makhluk muka bumi nie....uuuwaaaaaa x sanggup nk membayangkan.........okey, utk itu lupakan dulu hasrat tu ye puan!



comeyyyyy kan cuppies ni? sayang nk makan....sbb tu x beli ponnnn :p boleh cenggitewwww???

another attraction adalah MBO cinemas nye ini....tp xtau ler best ke x...x sempat lg nk menjenguks nya...satu hari nnt nk ajak hubby ngedets di sini aje lah....




so berjumpa lah aku dgn kawan lama sambil ngeteh ke ngopi xtau nk describe....tp kt sini lah...J.CO donuts & coffee...aku still prefer big apple nye say cheese....but not too bad la gak yg j.co punye donat nie...idup mesti ade variety kan...kalu asyik big apple aje memanjang kang boring nyampah plak kt epal beso tu kan.....

tapau balik 1 box utk org2 kt umah merasa ape yg kurasa....hehehe



sampai umah sume org makan tanpa komen...so xtau le ape feedback nye nan sebenonye...aku pon tumpang makan lg skali...aku suke yg nie la...ntah ape namanye tp strawberry topping la...manis yg amat (utk aku la...sbb aku tidak pemanis orangnye :p)...skali skala bole lah kot....karena aku tidak mahu dapat itu penyakit diabetes dowhhhh...........



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...