Friday, December 3, 2010

Think & grow rich

thru out dis year aku mmg dah intensively g ke motivational talks n seminars...dah berabis byk wang ringgit malaysia tp adalah sgt berbaloi-baloi-baloi-baloi...kebiasaan nye org mmg susah nk spend sgt utk mendapatkn ilmu yg kite xde...dan org tu tmasuk ler gak aku....hehehe aku yg dulu...

tp betul lah kan...kite mmg susah nk larikan diri dari kebiasaan...syukur alhamdulillah aku diberi peluang utk menghayati kekuatan dan kehebatan minda dlm erti kata sebenar...dan nie mmg bukan suatu kebetulan... :) byk improvement lately nie...dr segala segi...dan itu membuktikan bahawa kite perlu arah tujuan yg sgt detail dan fokus dlm nk buat sesuatu keje...mentor dan sistem yg betul juga sgt2 membantu dlm nk dptkan ilmu dan seterusnya kejayaan...

dan skang nie aku sedang gigih membaca satu buku nie -Think & grow Rich...selepas terpegun dgn 'law of attraction'...actually aku yg hadiahkn buku nie to encik suami 'bout 3 years ago...dah penah baca tp tak begitu menghayati...arini rasa nk start reread the book....bersemangat sesangat ni tau! :)


just to share....

"SUCCESS REQUIRES NO APOLOGIES, FAILURE PERMITS NO ALIBIS"

*

"THERE ARE NO LIMITATIONS TO THE MIND EXCEPT THOSE WE ACKNOWLEDGE"

*

"BOTH POVERTY AND RICHES ARE THE OFFSPRING OF THOUGHT"

renung2 kan...nnt aku share lebih byk lg k...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...