Sunday, December 12, 2010

Wantan sup di hari ahad

early morning bkesempatan jmpa dgn biz partner aku- sha...so sempat ler menimba ilmu untuk sama2 memajukan diri :) sebelum tu sha n family sempat menjamu selera kt BBU nie, makan mee wantan katanye...hehehe pelik kan...org jb nie sendiri x tau kewujudan mee wantan bbu tu...org kl yg dtg dr nun dah selesai makan pun....











so lepas our discussion sha pon nk bgerak blk ke kl...aku pon actually xde ape2 specific plan arini...so ajak hubby g mkn mee wantan tu...since iman dok kt umah dgn bibik so bole le dok lepak2 kt kedai mkn tengahari2 bute cenggitu...kalu idak sian baby aku sbb panas kan....










so for the wantan sup tu aku suker...mr hubby pon suker gak...n aku rasa healthier ler drpd kitorg mkn beryani tu kan...dgn kambing nye segala main bedal jer...tp sekali sekala tu boleh la...ape salahnye.... :) lg rasa bersalah kalu asyik makan fast food sbb join ariff idlan kot....... ;P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...