Saturday, October 23, 2010

Attitude ada jual x? :p

kalau ler attitude ada dijual kt supermarket mmg aku org pertama g beli berkilo2...lately nie kan mcm ramai jer org yg aku rasa perlukn attitude repair atau pon lg teruk need replacement la....not to say yg aku nie best sgt la attitude nye kan...tp kalau cannot practice the norms yg average ppl buat mmg ler ade prob somewhere kan.....



cakap psl attitude nie pon kdg2 sensitif gak...iye la mende yg dah seusia dgn badan dah ikut ke hulu ke hilir tetibe ada org lain kata kena buang mende tu ganti dgn yg lain...kan dah melekat sebati dgn jasad tu...tentu lah payah nk menerima hakikat kena ubah sikap walaupon kdg2 aku rasa empunya diri tu tau dan sedar jer his/her attitude is not right...



muhasabah utk diri aku sendiri gak la kan....biasakan diri buat mende yg betul dan betul2kan ler apa yg dah terbiasa tu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...