Friday, October 29, 2010

Discount on birthday month



disebabkan oktober nie bulan kelahiran aku so byk ler dpt voucher/ discount sempena birthday nie...antaranye metrojaya, ssf, honda dan jusco...jusco nye aku blom sempat amik pon birthday booklet yg every year dpt tu....metrojaya nye voucher dah selamat aku selesaikn...honda nye bole guna utk next service kalu x silap...


ssf nye plak mmg aku sukerrrr gilerrrr sbb ade 1 item of my own choice boleh dibeli dgn discount 50%....tp mesti beli dlm bulan birthday gak...lain drpd tu ada gak yg dpt 20% discount on 10 items...wah wah wah...susah tul nk jmpa ssf ni wat sale tp bile jd members rupenye dpt yg berbaloi2 amat! harus aku gunakan sebaik mungkin kan walaupon mcm xde masa jer nk g b4 oktober ends...akhirnye selesai gak aku setelkan...hehehe




so lunch hour yg panjang di hari jumaat aku gunakan utk menjamu mata kt ssf...ish mmg my fav place ler..kan aku suke deko deko mcm eric tu kan...jadi tempat nie mmg heaven la utk org2 yg minat ke arah gitu2...korg letak aku seharian dlm store ssf nie pon aku rasa x perasan masa bgerak dan mungkin x cukup lg malahan tau....i lurve dis place! :)


gambo mmg x clear sbb amik guna hp jer...dan x sempat snap byk2 pon sbb lg busy mencuci2 mata gitu....mcm x nk blk sambung keje jer tau...hahaha melampau ler tu...


antara hasil tangkapan adalah spt berikut:


2 biji ribbon cushion kaler merah menyala...tp dlm gambo ni nmpk mcm maroon plak...abaikan perubahan kaler sbb lighting tu...sukerrrrr sbb chantekkkkk tau...less 20%...lg i suker! ;)







beberapa jenis bunga2an yg boleh digunakan utk deko hantaran my SIL nnt...aku mmg suker artificial flower kt ssf ni...walaupon harga mahal sket tp sekali pandang mcm fresh flowers jer...ohhh pompuan dg bunga x dpt dipisahkn...walaupon aku sebenonye amat ler tidak menyukai bunga2 yg sarat dlm umah aku...but here in ssf its hard to say NO....dgn discount some more...mesti le beliiiiiiii....

ade ler 2-3 accessories lain yg difikirkn sesuai utk deko2 umah mahupon dulang hantaran...dan beberapa barangan lain yg aku x masukkan kt sini....

beberapa jenis riben yg bole digunakn bile diperlukan....
*******
tapi yg paling berbaloi-baloi adalah 1 table lamp kaler merah gak yg aku dpt discount 50%....huhu x sia2 jd members...setelah mengabiskn byk RM kt sini dpt ler hasilnye di bulan birthday....lampu tu nnnt aku tunjuk later2 la ek di lain entry...kesimpulannye....puas ati...bole tido bmimpikan lampu baru...hehe bila nk pasang n letak kt bilik ni ek??? zzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...