Saturday, October 23, 2010

Plan B dan kelam kabut Jumaat

semalam aku da keje semula...luas sket pemandangan bile pepagi dah bgerak ke tempat keje...yg menarik nye within 2months aku meninggalkn keje wat sementara tp xde byk perubahan pon...yg kecik2 adalah mcm cpu rosak p anta repair, bbrp kusi opis dah xde sbb dah kena lupus...tu je la pon....org2 nye ttp sama...x bkurang idak jugak btambah...




aku nye pagi je la yg lain sket kot...dulu ms ada ariff sorg je pagi biasanya aku g tempat keje straight dr umah...ariff plak mr hubby yg hantar to my MIL's place...dan bile dah ada iman nie kengkonon nye aku kan dah ada maid...tp maid terbaru aku aritu wat mcm2 hal yg menyebabkan aku dah anta dia blk pd agen...so replacement sepatutnya dpt rabu lps...juz nice b4 aku start keje....tp bila aral dah melintang kan idak ler si bibik ni sampai mcm yg dijanjikn...



mak aku plak ada nk join rombongan pengantin sepupu aku ke majlis sambut menantu...so tpaksa la anta kt umah MIL aku gak...utk 1 day jer hopefully nye...early morning yg x berapa early pon...kol 7 cenggitu aku da kuar siap2 anta iman while ariff still at home...sleeping :) pastu hubby ready kan ariff n hantar dia g skul plak b4 hubby g keje...



tghari aku g fetch ariff accompanied by ad yg kebetuln dtg jmpa aku sbb pastu kitorg ada urusan nk disetelkn...hehe...am happy for her :)) then g lunch kt danga city mall dgn ariff yg berbaju skolah tu...borak punye borak melantak punye melantak tengok2 dah kol 2 lebih....kelam kabut blk workplace dgn hangkut ariff skali :o

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...