Sunday, October 24, 2010

selera yg menyelerakan

waktu makan tengahari nie mmg sesuai ler dgn entry aku ni kot...perihal anak bujang aku yg sorang nie...kalau bab2 makan nie ala2 tolak batu dgn kayu jer...sume tibai...licin...hingga menjilat jari walaupon bkn mkn kfc... :)



sbb tu la saiz montok memnjg...tu pon naseb baik le mamat nie tersangat aktif kalu tidak ade yg kena pakai XXL plak...actually x bape elok biarkn anak2 ni mkn blebihan...lagi2 kalu fast food t kan...bole mgalakkan childhood obesity atau bahasa new york nye kegemukan pada kanak2...



but one thing bout ariff nie dia senang sgt mkn sayur...so point yg bagus la kan...tp amount dgn jenis food tu mmg kena jaga la.....



contohnye...mkn macaroni cheese kt pakcik kenny nie bole abiskn 1 pinggan tu....mintk sket pon x bole koooo.....drpd rs x nk mkn sampai kitorg plak mengorder lg 1...sbb bile tgk ariff mkn tu mcm sedappppp sgt!


ni pon sama la kes nye....mula2 order 1 jer....bile tgk ariff minum btmbh lg 1 atas meja pastu....huhu untung tokey kedai nie tau....






pizza nie aku bole mkn 1 slice jer...tp ariff mkn 2...cemane tu??? erkkkkkk....




spagetti nie share 2 beranak...aku dgn ariff...mcm blumba2 mkn sbb kalu x mkn cpt2 mcm nk kena order lg la plakkkkk....so ngap ler b4 ariff ngappppp sume...



jadi mmg x heran ler kalu mkn skali dgn anak aku nie drpd ko x nk mkn sampai ko join mkn byk tu gak...atau lebih byk lagi...hehehe.....tu ler alasan ayah ariff pon bile ayah mkn byk kan ayah.... selera jer tengok ariff mkn berselera cenggitu.... :))









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...