Wednesday, October 27, 2010

Lawak plak rasa...

Lokasi : tempat keje terchenta
Masa : petang yg hening (sbb xde patient...)
Aktiviti : posing2 depan webcam




haha....memang lawak sbb aku x jrg2 sgt nk posing sendiri2 cenggini....biasanye web cam nie cume akan berfungsi bile ade seorang model terlampau yg memang x cukup2 beraksi mengadap lappy aku nie- ariff idlan la sape lagi...kalu idak mcm xde makna la web cam nie dlm idup aku...hehehe...



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
hasil yg x fotogenik langsung kuang...kuang...kuang......



jadi korang dpt ler mbayangkn ek betapa boringnye petang2 dgn ngantuk dah mula dtg menjengah tp xde patient yg nk aku entertain...kebetulan plak ade sesi kaunseling berlangsung dlm bilik aku yg dipinjamkn sekejap kt our kaunselor...lagi la mati kutu dok kt meja staf aku yg begitu sesuaiiiiii utk zzzz kerana kedudukannya dan pencahayaan nye...

waduh2....sgt ngantuk sih...........zzzzzz
p/s: dengar cite Paul si sotong kurita WC tu dah mati...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...