Thursday, October 14, 2010

my spidey....beloved spiderboy

korang tau spiderman? aku rasa 9/10 orang akan jwb tau kot...x penah lak wat survey...tp aku pon pelik ape la yg hebat sgt tang sang spiderman nie...sbb nye anak aku ariff tu sejak lahir xde plak kitorg ajar tentang spiderman tp telah menjadi obses pd spiderman seangkatan dgn character yg lain tu...mcm ultraman tu sbb kt tv blambak sgt iklan n cite ultraman tu...yg spiderman ni xtau mana dtg pengaruh nye...yg pasti byk brg2 spiderman dah ade dlm 'muzium' ariff....
ape2 pun aku harap mesej yg baik je la sampai kt budak tu...bila obsesi nye mula dtg aku amik yg positif je la....aku slalu kata 'spiderman suke tolong org baik dari kejahatan org2 jahat...' x gitewwww? gitew la kan.......
selain toys spidey nie ariff ada gak mug spiderman nie yg mak dia gak ler belikn....ape yg mgembirakan hati ariff la ye kengkonon....sampaikan ariff kata 'sedap nye air ni bile minum dr cawan spiderman' :P
beddings spiderman pon ada...nie yg plg favourite...marvel heroes dgn muka spiderman beso2 cenggitu....xtau ler plak apa rasa tido atas spidey kan...xde plak ckp 'lg best tido atas spiderman nie....' :P
carpet ni plak tjumpa masa g nilai 3 bershopping brg2 wedding SIL aku aritu....hepi giler mamat tu ada carpet spidey nie...mula2 nk letak dlm bilik tp sbb sku x suke bilik kids nie ade carpet....kan mengumpul habuk segala kan....so tpaksa letak kt tv area upstairs...lari sudah tema deko2 aku dgn adanye aksesori spiderman nie....mmmm alahaiiiiiiiii.....
haaa! ni baru real...actually 1 suit from head to toe...hadiah dr tok mah yg dibeli kt cilacap kalu x silap masa tok mah g cuti2 indonesia aritu...favourite gak nie...kdg2 aku pon tkejut bila ariff melompat dpn aku dgn topeng nie!

pengaruh kan pon namanye....ade la buruk baik nye...tang nie mmg aku 100% x setuju!!! jgn tiru aksi ini kt umah atau di mana2 pon ye....malang x berbau...tp aku dah nmpk bbrp kali ariff beraksi cenggini...ya Allah selamatkanlah anak aku nie dr ape2 kejadian x diingini...aku tengok pon ngeriiiiii nie weh...........


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...